ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU.

Dagen har varit jätte mysig, känns bara lite synd att julafton börjar närma sig sitt slut.
Kom precis hem från farmor. Var ju även hos morfar tidigare idag.
Har fått en massa saker jag är jätte nöjd över! Kanske lägger upp bild någon dag, men kan skriva upp lite nu.
Har fått b.la: Pengar,underkläder,kamera,plattång,parfymer,smycken,kläder,hårprodukter,hudlotion,choklad,bio m.m. Det är vad jag kommer på just nu iallafall.
Men nu väntar bara en massa shopping, ska passa på att renska garderoben med och få in en massa nytt!
Imorn åker jag förresten till Motala,måndag nkpg & onsdag stockholm för att shoppa galet!!
Men nu ska jag göra mig iordning inför natten och sen blir det nog att sova.
GONATT OCH ETT SISTA GO JUL!


fick den där kameran eftersom jag råkat ta sönder den jag fick förra julen :( Men den här är bättre tror jag så det blir super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0