BOWLING

Ligger just nu i min varma sköna säng, finns inget bättre, bara att lite sällskap inte skulle sitta fel men får klara mog. Idag var jag i skolan som vanligt, var dock ovanligt jävla irriterad! Men det gick som tur över i stort sätt när jag träffa sara som alltid ar lika glad, haha. Slutade 10 i 2, då drog jag och sara till stan och kolla läget lite, traffade sedan elina,ida,issa. Efter ett tag gick jag,sara och ida och åt på subway,mums!! När vi ätit klart kom feddisen och gjorde oss sällskap. Drog sen vidare och fixa lite, sen drog jag sara och fedde till bowlingen och vanta pa att Oscar och Martin kom så vi kundr bowla. Jag kom tvåa den här gången,sara etta och fedde.... No comments, haha. Vi alla tog bussen hem halv åtta och sen dess har jag bara tagit ddt lungt, förutom att pappa och jag körde en fight forut, helt röd om knogarna blev jag :( ingen fighter av mig om man säger så. Men nu ska jag försöka sova sa humöret håller imorn.gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0