HE IS A TROUBLEMAKER.

Kom hem från stan för en stund sen, när jag kom hem åt jag köttbullemacka med rödbetssalad på, den som inte gillar det är sjuk, mums!!
Skoldagen har varit ganska seg, iallfall tekniken i 1h och 40 min på eftermiddagen. Den förstör verkligen hela dagen, men det var min sista teknik lektion idag så det är jag glad över, nästa termin blir det hemkunskap istället vilket jag verkligen ska ta tag i den här gången så jag någon gång lär mig laga mat.
Efter skolan åkte jag och Sara in till stan och käka lite sen drog vi vidare och sola i 20, dö skönt!
Sen träffade vi Alex,Fredrik,Crille och dani från norrköping, träffade även aziza sen. Vi åkte runt lite och gjorde inget speciellt. Sen tog dom tåget hem och sara tog sin buss, då chillade jag och aziza lite, sen åkte vi hem.
Det var min dag och imorgon är det fredag!! gött mos.
/ j.s


fan va brun jag var där, egypten 2011 vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0