MELLANDAGSREA!

Kom precis hem från min kära vän felicia. Har bara snackat, myst och sätt på "mitt liv som hund".
Idag åkte jag in till stan ganska skapligt och träffade sara,matti,ida,elin och amanda. Vi kollade runt lite sen käkade vi på subway. Elin,ida och amanda stack hem och då gick vi andra och mötte upp aziza. Shoppade lite till tills allt stängde och då stack alla åt olika håll. Jag åkte som sagt till felli och spenderade resten av kvällen där.
Och nu ligger jag här trött, men funderar på att gå och göra mig något att äta. Om jag orkar vill säga.
Fick förresten med mig två tröjor,lösögonfransar,glansspray och två par fjäderörhängen med mig hem idag.
Gonatt / julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0