sometimes late at night.

Är så jävla trött och känner att jag måste sova nu för att orka upp imorn. Alarmet ställt som vanligt vid 6.. Har dock en tendens att alltid stänga av det och somna om, men då är det bra att ha en mamma eller pappa som väcker än, dock lite för sent så man får stressa men men, haha! Hoppas verkligen jag får skjuss av pappa till skolan imorn så jag inte måste gå som jag fick imorse, ingen höjdare om man säger så. Kallt som sate var det kan jag lova.
Förövrigt ser morgondagen riktigt jävla seg ut, wiho. Skoldagen suger dase iallafall, värsta dagen på veckan!
Sutar runt 3 och får se vad som händer då.
Men nu ska jag säga gonatt och va social på fb litee till.
gonatt. / js


brist på bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0