svar till frida och ett snabbt inlägg.

frida om mobilbloggar: Jag vil bara säga så mycke förlåt för det vid toan idag<3det var inte meningen och jag trodde inte alls att det va du<3 jag förstår om du är sur men jag vill säga förlåt iallafall<3 känner mig jätte dum, förlåt<3
sv: om du ser det här frida så är jag inte alls sur på dig! Klart du inte visste att just jag var där inne, blev bara så fruktansvärt irriterad när när ni höll på och jag snacka i telefon. Men har absolut inte något emot dig så gå inte och tro det gullis :)


Idag har skolan flytit på som vanligt. Hade egen uppvärmning idag på idrotten och fick D/C på den så blev skitglad eftersom jag kommer få godkännt i idrott till jul. Tycker det är ganska duktigt av mig att ha jobbat upp 4 IG varningar på ca 3 veckor! Men som sagt har man viljan så går det oftast.
Sara och matti följde med mig hem efter skolan, åt lite julfika och drog oss senare in till staden och träffa aziza och hani. Hani bjöd mig och aziza på varsin chai, så satt på espresso och myste ett tag.
Tog bussen hem typ 20 i 7/8 kommer inte ihåg haha. Inte gjort så mycket mer, chilla ett tag på gårn med massa folk och kom nyss hem.
Men nu ska jag ha filmmaraton med mig själv, vilket som säkert kommer sluta med en djupt sovande julia.
hejdå.



två bilder från förra nyår på mig och elina. Det va tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0