young,wild and free.

Ser att jag inte uppdaterat på ett bra tag, men har helt enkelt inte haft tid i helgen.
I fredags drog jag,fedde,sara och aziza på spakvällen i gårn, riktigt mysigt faktiskt! Fick med oss några ansiktsmasker hem med. Jag och aziza drog hem till mig runt 11-halv 12 tiden. Satte då på en film som jag somna till direkt. I lördags sov jag hos aziza, vi träffade lite kompisar från norrköping och hitta på lite kul. Blev dock lite kaos om man säger så. Drog sen hem till aziza runt halv 2 tiden och jag somnade på dirren, haha. På söndagsförmiddagen blev vi hämtade av azizas pappa och vi drog vidare till nkpg. Gick lite i hageby centrum sen träffade vi alex och Fredrik, va med dom ett tag och stack hem vid 6 tiden. precis innan vi skulle hem kom även Rim så var ett tag med henne med. Kom hem och ska inte gå in på mer om söndagskvällen den var enbart jobbig och irriterande.
Ser att jag typ skrivit en bok så väljer nog att avsluta här. Dagen idag finns ändå inte så mycket att skriva om.
Hejdå.
So what we get drunkSo what we smoke weedWe're just having funWe don't care who seesSo what we go outThat's how its supposed to beLiving young and wild and free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0