2012-03-18 SÖNDAG IGEN.

Är typ nyvaken och sitter nu och äter lite onyttigheter så här på morgonen, inte bra.
Ida drog nyss så nu blir det råplugg för min del eftersom jag har so prov imorn som jag inte pluggat någonting på, wää. Annars blir det nog inte att göra mycket mer än att plugga idag. Är väldigt trött och mår inte på topp. Min röst är helt fucked up och har varit det sen i fredags, och enligt ludvig och shippe låter jag som Joe i bigbrother :( thank you guys.
Igår hade ju jag,Ida och Isabelle tjejmiddag hemma hos mig, men mycket välbehövligt prat, god mat och vattenpipa. Sen runt 11-12 tiden var vi med shippe och ludvig. Sen skjussa vi hem issa och åkte sedan en sväng till mc för lite glass och jalabites haha! Blev skjussade hem till mig vid 2 tiden då vi somnade direkt.
Riktigt nice kväll med trevligt sällskap! / julia sundquist







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0