GLASS

Hej allihopa.
Har precis duschat och sitter nu och trycker i mig en fet glass så här på kvällen då sötsuget är som värst!
Idag kunde inte pappa hämta mig efter skolan så jag fick gå hem. Som tur var kom regnet nästan precis när jag klivit innanför dörren.
När jag kom hem väntade min nya skinjacka från TopShop, jag kan verkligen inget annat än att älska den! Det kommer bild på den när jag lagt in från kameran till datorn. Men som sagt den är verkligen skit snygg tycker jag iallafall, så det känns riktigt nice. Nu är det bara mina Jeffery Campbell skor som saknas och sen är jag nöjd haha! Vill även till Peace and Love i sommar med brudarna så nu får vi hoppas att det verkligen blir så, då ska vi verkligen ösa!
Men har inte mycket mer att skriva just nu, ska snart gå och borsta tänderna och sedan blir det att hälsa på John Blund.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du vet så måste man ha fyllt 16 för att bo på campingen hela veckan på P&L :)

2012-03-23 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0