HELGEN MED PIPPA.

Förlåt för väldigt dålig uppdatering men jag har varit hos Filippa hela helgen och vi har helt enkelt haft annat för oss.
Tänkte ta igen den missade informationen om min helg i det här inlägget.
Fredags: Stack hem till pippa efter skolan. Vi bara tog det lungt och sen fram emot kvällen skulle vi hitta på något men kl 11 somnade både jag och filippa, haha. Vaknade några timmar senare av att älind kom och då kunde vi såklart inte somna om, men alla 3 somnade runt 4 tiden till slut.
Lördags: Vaknade ovanligt tidigt, typ halv 9. Gick upp och käkade värsta fullen eftersom jag och filippa är mästerkockarna ehe. På dagen var det så otroligt fint väder, så filippa och jag bestämmde oss för att sola på hennes baksida. När vi gjort det ett tag, tog vi på oss kläder och tog med hennes hundar på en promenad till berga.
På kvällen hämtade shippe oss och vi drog vidare för att umgås med massa trevliga pojkar.
Efter det drog vi vidare till jeppe där det var lite folk, sen promenerade vi hem till Filippa igen och tog oss en stor varm choklad och sen somnade.
Må säga att helgen har varit mycket bra med min fina vän, trots lite mindre trevliga saker som hänt. Men det finns folk till allt och det är bara att acceptera.
PUSSEN.


Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0