NAPOLI

Hejsan allihopa!
Dagen har varit helt awesome med jobb istället för skola, dö nice verkligen! Jag,Becka,Johanna och Fillan tog bussen till stan 20 över 9 imorse. Började jobba 10 och jobbade till typ halv 2 tiden då vi fick käka sen dra. Vi praoar som sagt på napoli. Det är dö kul och alla är jätte trevliga! Innan jag skulle praoa sa alla att man bara fick diska och städa och blablabla men det stämer verkligen inte in på där jag praktiserar. Vi får i princip göra allt som dom gör,ta beställningar,laga mat,plocka bort och städa lite såklart. Men som det känns nu är det verkligen värt.
Efter jobbet drog jag och johanna hem till mig för att fixa lite, sen drog vi nästan direkt vidare till stan igen för att träffa Molly,Fillan,Nathalie och Filippa. Vi snackade med ett par, och fick oss verkligen ett gott skratt iallafall!
Imorn tror jag kadi och nina kommer hit och ska va med mig och ida så vi får se vad vi hittar på för kul, saknar dom iallafall.
/ julia sundquist


en osminkad Julia innan jag drog mig till pippa i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0