NO VOICE.

Ligger just nu i min sköna säng efter att ha ätit taco till frukost.
Igår följde Sara med mig hem efter skolan för att sminka min syster och hennes kompisar som skulle på disco.
Vid 17 tiden tog vi bussen till stan för att fixa lite och sen dra till kompisar för trevligheter.
Fedde och jag var hemma hos mig runt 2 tiden inatt, då vi somnade direkt.
Idag skulle fedde va hemma halv 9 typ för att va hundvakt, så hon gick upp typ 7 för att hon skulle ta bussen,sen somnade jag om igen.
Ikväll kommer Ida,Issa,Amanda och kanske Elin och Elina hit för en redig tjejmiddag med massor gott!
På menyn står fläskfilé,klyftpotatis,lomanders,tzatsiki och vitlöksbröd, så det blir nice.
Har massor att prata om med!
/ julia sundquist


bild från egypten, saknar det!

Kommentarer
Postat av: maliiiiin

Jätte fin blogg! :)

2012-03-18 @ 18:23:02
URL: http://duvetmaaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0