UNDERBARA DAG!

Kom precis hem från en underbar dag med min kära vän Filippa.
Drog in till staden direkt efter skolan idag och träffade då Filippa. Vi gick först och fixa mitt bankkort och sen gick vi vidare till espressos uteservering, dö skönt! Köpte en stor varm choklad och bara njöt av solen med en hel del behövligt snack till det! Underbart.
Efter det gick vi runt och kollade på en massa snygga kläder, hittade en massa och ett skitsnyggt linne till sommaren som vi båda älskade! Runt halv 6 tiden drog vi hem till filippa, lagade mat och myste massor med hennes underbart söta djur. Kom nyss hem och nu ska jag ta en dusch och sen sova så jag förhoppningsvis orkar upp imorn. Mår inte så bra igen, har världens migrän och ont i halsen, så får se hur jag mår imorgon.
Men nu tycker jag vi avslutar här och får se om jag bloggar mer sen.
/ julia sundquist



första bilden är från igårmorse och andra igårkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0